تحقیق ارزشیابی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
اولين تعريف ارزيابي به نام رالف تايلر ثبت شده وي ارزشيابي را وسيله اي جهت تعيين ميزان رسيدن برنامه رسيدن به هدفهاي آموزشي ميداند . در اين تعريف  هدفهاي آموزشي به تغييرات مطلوب اشاره ميكنند كه انتظار مي رود در اثر  اجراي برنامه آموزشي در رفتار فراگيران حاصل آيد .  
گوردون هانتيك ، مانوئل زيمبلس ، مارتين گادفري معتقدند كه ارزيابي به تجزيه و تحليل بازده و هزينه يك طرح پس از اجراي آن مي پردازد . كه اگر ارزيابي در حيطه اجراي طرح انجام پذيرد اهداف آن بهبود مديريت برنامه درسي و يا اتخاذ تصميم براي ادامه و گسترش يا تجديد نظر در طرح خواهد بود . و اگر ارزيابي در پايان طرح انجام پذيرد و هدف آن تعيين علل موفقيت يا عدم موفقيت طرح خواهد بود . تا در طرحهاي مشابه آني از تكرار اشتباهات جلوگيري شود .

ارزشیابی پیشرفت تحصیلی چیست،انواع ارزشیابی ،ارزشیای تکوینی،ارزشیابی تشخیصی،روش های تدریس،روش های مستقیم تدریس،ویژگیهای آموزش مستقیم،روش سخنرانی،: آمادگی برای سخنرانی،مقدمه سخنرانی،
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 8677 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 117

حجم فایل:1,335 کیلوبایت

 قیمت: 24,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: